17 Temmuz 2016 Pazar

İÇİNE GİRMEDEN ANLAYAMAZSIN



İÇİNE GİRMEDEN ANLAYAMAZSIN


CÜMLENİZE GİDER

Deniz Doğmuş

2013

Oray Basım Yayın

79 sayfa




Ne acayip ucayip kitaplar var. 

Bu kitap bir arkadaşımın eline vapurda tutuşturulmuş. Basiretsiz bir anına denk gelmiş, alıvermiş.


Adı bile, tövbe estağfurullah, bir meymenetsiz olan bu kitap bir şiir kitabı. Mesela bir şiirini paylaşayım:

"Oooofff offf yaaa!
Çok özledim yaaa!
Davet et sen yaa
Ya da
Davet etsen
Gelsem
Davet etsen; gelsem ya!!
Davet et sen,
GELECEĞİM BEN"

Böyle şeyler...

Ben gerçi şiirden pek anlamam. Belki, sanmıyorum ama, bir güzelliği vardır, ben görmüyorumdur. 


TDK'ya göre şiir: Zengin sembollerle, ritimli sözlerle, seslerin uyumlu kullanımıyla ortaya çıkan, hece ve durak bakımından denk ve kendi başına bir bütün olan edebî anlatım biçimi 

Bunlar pek şiire benzemiyor gibi sanki?

"İÇİMDE KALDIN"ların giderek küçülmesi küçülmesi küçülmesi...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder