20 Mayıs 2012 Pazar

DÖNEMEÇ


DÖNEMEÇ

'' AKP'li Yıllar ''

Yazarı: Mahir Kaynak

Yayınevi: Truva Yayınları

Basım Yılı: 1. Baskı 2009

Sayfa Sayısı: 248


Mahir Kaynak. Bir zamanlar pek okurdum kendisini ama sanırım artık ilgim azaldı. 

İş için gittiğim bir şehir dışı seyahatimde iş sonrası etrafı gezinirken girdiğim bir kitapçıda rastladım bu kitaba. 1 liraydı fiyatı. Hiç düşünmeden aldım. Fiyatı 1 lira olan şeyleri zaten genellikle hiç düşünmeden alıyorum. Halbuki oturup azıcık düşünsem 1 liranın da tek başına belki çok da büyük bir para olmadığını, ama diğer 1 liralarla bir araya geldiğinde belki de Türkiye'nin dış borçlarını bile kapatmaya yetecek kadar büyük bir para olduğunu idrak edeceğim. Zira malumunuzdur ''Herkes 1 lira verse...'' diye başlayan bir cümlede noktalı yere konabilecek pek çok alternatif bulunmakta. 

Neyse aldım ben bu kitabı, okumaya da başladım ama devamını getiremedim. Kitabın 2009'da yazıldığını gözönünde bulundurursak konuların artık güncelliğini yitirmiş olması da bunda etkili oldu belki de. AKP'nin kapatılması, Davos, türban gibi konulara dokunmuş Mahir Kaynak. Ama sadece dokunmuş. Dokunmuş geçmiş. Teğet geçmiş bu konulara. Doyurucu bir yorum ve açıklama yer almıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder