1 Ağustos 2010 Pazar

KÜÇÜK ERKEK


KÜÇÜK ERKEK


Yazarı: Kemalettin Tuğcu


Yayınevi: Damla Yayınevi


Basım Yılı:5. Baskı- 1999


Sayfa Sayısı:80



Bu yaşta Kemalettin Tuğcu kitabı okudum. Ehe :)


Kemalettin Tuğcu'yu sadece isim olarak bilirdim. Bir de bazı trajik olaylarda ''Kemalettin Tuğcu öyküsü gibi'' denildiğini biliyorum. Ama hiçbir kitabını okumamıştım küçükken. Okumamak da iyiymiş. Çok trajik, çok dramatik yahu.


Bu kitapta bahsedilen küçük erkek Cemal'dir. Cemal, annesiyle küçük bir barakada yaşayan, daha doğrusu yaşamaya çalışan, yaşlı ve hasta annesiyle kendisini geçindirmek için lokantalarda çalışan, yemek artıklarıyla beslenen bir çocuktur.


Babası öldükten sonra hayatta bir başına kalan Coşkun adlı çocuğu, parkta kara kara düşünürken bulan Cemal, onu evine misafir eder.


Bu noktadan sonra birbirlerine yardımcı olmaya çalışarak hayatlarını sürdürürler. Coşkun, babasının kendisine bıraktığı parayı ve de Cemal ve annesinin işgal edilen arsasını kurtarmanın peşindedir.


Beklediğim kadar acıklı bir öykü değildi. Daha ağlamaklı bir öykü bekliyordum Kemalettin Tuğcu'dan. Belki diğer kitaplarında öyledir. Okumaya devam edeceğim. Zaten çocuk öyküsü olduğu için hepsi 60-70 sayfa birşey. Hap gibi bitiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder