17 Aralık 2015 Perşembe

EN ÇOK ONU SEVDİM



EN ÇOK ONU SEVDİM

Gamze Güller

2015

İletişim Yayınları

1. Baskı - 2015

131 sayfa

Aşk acısı çektiğim dönem, kitapçıdan ismine aldanıp aldığım bir  kitap bu.

En çok onu sevdim, acaba o da beni sevmiş miydi? Sevmemişti. Ya da benim istediğim gibi sevmemişti. 

Bu adam Twitter'da çok aktif. Kızlarla mention'lar, like'lar. Daha önce bundan rahatsızlığımı dile getirmiştim ona. Twitter hesabına bakmaya korkuyordum, yine kime yürüdü, diye.

En son olarak, bir arkadaşının düğününe gitmişti. Gittiği şehirdeki kızların güzelliğine övgüler düzdü Twitter'da. Şöyle güzel, böyle güzel, aklımı şaşırdım, hormonlarım coştu, o şehrin kızları eklesin... bilmem ne.

İnsan okuyor bunları. Benim bunları göreceğimi, okuyacağımı da biliyor olmalı. Ne düşünecektim? 

İncindim. Ben yokmuşum gibi hayatında. Önemsizmişim gibi. Amaaan nolcakmışım gibi.

Ben varım burada halbuki. Yok muyum?

Hemen ardından da ofiste uzun zamandır beğendiği bir kızı görmüş rüyasında, öpüşmek üzereymişler... Bunu yazmış.

Beğendiğin kız nedir?

E ben?

Ben yok muyum senin hayatında? Bir yerlerde beğendiğin bir kız varsa, benim ne işim var hayatında?

Sonra döndü o şehirden. Hiçbir şey olmamış gibi benimle buluşmak istedi.

Tabi bu arada o şehirde olduğu müddetçe ne bir aramak, ne bir mesaj, hiçbir ses yok.

Üzüldüm, kırıldım.

Halbuki bana mandalina bile almıştı. Mandalina alan bir adam böyle davranmamalıydı.

Doğrudan bir kötülüğü olmadı ama işte böyle dolaylı oldu kırıcılığı

Neyse işte, kitapçıdayım, hislerime tercüman olur, diye umarak aldım bu kitabı.

Peki yazarın "En Çok Onu Sevdim" dediği neymiş?

EVİ.

Evini çok seviyormuş da, ama taşınması gerekiyormuş da, fakat ev, onunla konuşuyormuş da, 
taşınmayacakmış da, ev yıkılacakmış da...

Ya ben onu mu dedim?

Ben de evimi çok seviyorum. Ama onu demedim ki ben :(

Bunu dedim:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder