31 Mart 2018 Cumartesi

KALP AĞRISI



KALP AĞRISI

Halide Edip Adıvar

1924

Can Sanat Yayınları

E-Kitap 1.sürüm Ocak 2014

213 sayfa


Bitiremedim.

Daral geldi.

Çünkü içinde aldatmaç var. Sevmiyorum böyle şeyleri. Aslında yine de sonuna kadar okurdum ama artık hiç kaldıramıyorum.

*

Zeyno ile Saffet nişanlılar. Aynı zamanda iyi dostlar.

Fakat Zeyno, akrabası Azize’nin yeğeni Hasan’a aşık oluyor. Hasan da ona. Ne var ki Azize de Hasan’ı seviyor ve herkes Azize ile Hasan’ın evleneceğini sanıyor.

Azize, Hasan’ın kendisini sevmediğini, hayatında başka bir kadın olduğunu düşünüp intihara kalkışıyor.

Zeyno da bu nedenle Hasan’a rest çekiyor ve Hasan, Azize ile evleniyor.

Yurt dışına gidiyor Azize ve Hasan, Azize’nin sağlığı için. Ancak Hasan orada da başka bir kadınla Azize’yi aldatıyor. Azize anlayınca da bir de üste çıkmaya çalışıyor salak salak.

Üff geri zekalı.

İşte ondan sonra okuyamadım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder