23 Şubat 2015 Pazartesi

MİMLENMİŞİM


http://kahvecanavari.blogspot.com.tr/ 'nin sorularını cevaplamak üzere mimlendiğimi görünce pek sevindim.

Benim için zevktir efenim.

Ben de keyifle takip ettiğim http://kitaplardananlamayanadam.blogspot.com.tr/ 'yi etiketliyor, aynı soruları kendisine soruyorum o halde.


Sorular ve Cevaplarım


1- Kitap okumak için evde belli bir yerin var mı?

Kitap okumak için, televizyon izlemek için, uzanmak için ve hatta zaman zaman yemek yemek için hep aynı koltuğu kullanıyorum. Fena göçecek bir gün koltukcağız.

2- Ayraç mı yoksa rastgele bir kağıt parçası mı?

Ayraç. Hatta bir ara ayraç koleksiyonum da vardı. Ama yoklukta kağıt parçası da olur.

3- Kitap okumayı belirli bir zamanda mı durdurursun yoksa belirli bir bölümde ya da bölüm başında mı durdurursun? 

Bölüm başlarında durdurmayı tercih ederim.

4- Okurken yemek yemek mi bir şeyler içmek mi?

Hepsini aynı anda yapamıyorum. Kitabı sek okuyorum.

5- Kitap okurken televizyon seyretmek mi müzik dinlemek mi?

Müzik.

6- Tek seferde bir kitap mı yoksa birden fazla kitap mı?

Bir kitap.

7- Okurken evde mi yoksa her yerde mi okumayı tercih edersin?

Genelde otobüste/metroda/vapurda okurum.

8- Kitabın, kafanın içinde yüksek sesle okunması mı yoksa sessizce okunması mı?   

Önemli bulduğum yerleri içimden yüksek sesle okurum ki aklımda iyice yer etsin. Çok önemli bulmadığım yerleri sessiz geçerim.

9- Önündeki sayfaları okur musun yoksa sayfaları atlar mısın?

Okurum.

10- Ciltli kitap mı karton kitap mı?

Karton kitap. Taşıması daha kolay oluyor.

11- Kitap yazıyor musun?

Keşke...

2 yorum: