1 Ağustos 2023 Salı

ALTIN KELEBEK

 

ALTIN KELEBEK

Senem Ceylan Öncü

2023

Kitapyurdu Doğrudan Yayıncılık

1.Baskı – Mayıs 2023

89 sayfa

 

Senem eski ortağım.

Spiritüel konulara ilgisi olan, kibar, alçakgönüllü bir kadın.

Kitap yazdığını söylediğinde ilgilendiği o alanlarla ilgili olabilir diye düşünmüştüm. Kitabın başında yazarın tanıtıldığı kısımda reiki, gümüş mor alev enerjisi, melek bağlantıları, 12 sarmallı – 24 sarmallı- 36 sarmallı DNA aktitasyonu… vb eğitimleri aldığı yazıyor. Hiçbiri hakkında bir fikrim yok. Öğrenmek ilginç olabilirdi.

Ama kitap bu konularla ilgili değil. Belki de ilgili. Genel olarak sırtınıza pış pış yapıp geçecek diye teselli eden bir dost gibi konuşmuş kitapta.

Cümleleri biraz soyut buldum ben. 

“Varlığını, yokluğuna banıp yediğim sofralarda kaç şeker oldun sen çayıma?” sf. 54

Buhar oldum mesela kapladım tenini, bulut oldum sonra, yağmura dönüp ıslattım bedenini”. Sf.59

Gibi.

Bunun gibi cümlelerden müteşekkil bir kitap. Bende hiçbir şey canlandırmıyor bu gibi cümleler. Şiirsel evet, ama ne demek olduğunu anlamıyorum.

 “Geberiyoruz hepimiz sıkıntıdan, mutsuzluktan. Artık müsait bir yerde inecek var.” Sf.80

Yalnız bunu bir minibüs şoförü görse kesin minibüsüne asar.

*

İyi niyetli, şirin, romantik bir kitap. Bana teşekkür etme nezaketinde de bulunmuş kitapta. Asıl ben teşekkür ederim. Ama bana hitap etmiyor bu kitap.

Şuna benzettim tarzını:

Bkz: Yakın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder