9 Mart 2017 Perşembe

BİR ÇİFT YÜREK



BİR ÇİFT YÜREK

(Mutant Message Down Under)

Marlo Morgan

Türkçesi: Eren Cendey

Dharma Yayınları

16. Basım - Şubat 2001

224 sayfa


Çocukken okumuştum ben bu kitabı.

Yazar, Avustralya'ya gidiyor. Orada aborjin kabileleriyle yaşıyor. Tabii onların değişik bir hayat tarzları, bilgece lafları var. 

Kitabın başında da "Yazardan Okura" başlığı altında yazıyor ki;

"Bu kitap yaşanmış bir deneyimin meyvesidir ve olaylardan hemen sonra yazılmıştır." 

*

Ben o yaşlarda bir etkilen, bir etkilen bu kitaptan.

*

Yıllar sonra, daha geçenlerde internette denk geldim ki; kitabın yazarı bu kitabın, hanımlar beyler, dikkat buyurunuz, bu kitabın KURGU olduğunu itiraf etmiş.

Yeni basımlarda da kitabın kurgu olduğu belirtiliyormuş artık.

*

Ben bir yıkıl bir yıkıl.

*

Artık hiçbir şeye inanmayacağım.

Alçak kadın.

*

Bu arada bunun üzerine bir daha okudum kitabı.

Hakikaten çok da gerçek olduğuna inanılası değilmiş. Hatta güzel bile değilmiş. Çok yavanmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder