5 Kasım 2011 Cumartesi

AŞK COĞRAFYASINDA KONUŞMALAR


AŞK COĞRAFYASINDA KONUŞMALAR

Yazarı: Nihat Genç

Yayınevi: Destek Yayınları

Basım Yılı: 9. Basım- 2007

Sayfa Sayısı: 206



Nihat Genç'i dinlemeyi değil, okumayı tercih ediyorum. Nefret kusa kusa yaptığı saldırgan konuşmaları dinlemek hoşuma gitmiyor.


Rasim Ozan Kütahyalı denen zevatı da dinlemek hiç hoşuma gitmiyor ama bu ikisinin tartışma adabı birbirine benzediği halde Rasim Ozan Kütahyalı neredeyse her tv kanalına çıkabiliyorken Nihat Genç'in sadece küçük , kendi halinde kanallarda konuşabiliyor olmasını tuhaf buluyorum.Bağırmaksa bağırmak, nefretse nefret, kin kusmaksa kin kusmak. O zaman niye biri hergün tv'deyken diğeri değil. Demek ki bu işte bir iş var hacı. Soru işareti.

Kitaba gelirsek, Nihat Genç veriyor coşkuyu. ''Bizim milletimiz, bizim kültürümüz, bizim atalarımız, bizim tarihimiz çok güzel.''

Bence de güzel. Ben seviyorum yalnız ve güzel ülkemi de insanlarını da. Herşeye rağmen seviyorum.

Güzeliz bence biz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder