28 Aralık 2022 Çarşamba

SENİN ŞEHİRLERİN

 


SENİN ŞEHİRLERİN

Nedim Birol Yürüten

2022

Birlikte Kitaplar Yayınevi

1.Baskı-Ekim 2022

189 sayfa


Hiç ilgimi çekmeyen bir kitap. Elime geçti, okudum. 

*

Kız, adamı terk etmiş. Bilmiyorum neden. Adam da kızın peşinden yola çıkmış. Kızı bulacakmış. Bulunca ne yapacak, bilmiyorum. 

Kız, erkek arkadaşını terk edip Münih'e gitmiş. Adam da kızı bulmak üzere çıktığ yolda kızın annesine ulaşıyor. Anne ölmüş. Kızın ailesi ile arası iyi değilmiş. Babası ile de arası iyi değilmiş. Neden bilmiyorum.

Kız, yalnız kalmak istiyor. Bilmiyorum neden. Neyse olabilir, bazen insan yalnız kalmak isteyebilir. 

Bir melankolisi var kızın. O yüzden daralarak okudum. 

Kitapta sırayla bir adamın anlattıklarını okuyoruz, bir kızın. İkisi de aynı lacivertin tonu. Mıymıy, ağlak, baydırıcı.

Bir kaçma kovalamaca var. Ama zerre sarmadı beni. 

Gezi rehberi gibi kitap bir yandan. Münih, Lozan, Prag ve İstanbul anlatılıyor. Ama hiç mi hiç ilgimi çekmedi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder