4 Haziran 2018 Pazartesi

THETA HEALING



THETA HEALING

Vianna Stibal

2006

Nemesis Kitap

Çeviren: Begüm Karace

2. Baskı – Mayıs 2017

527 sayfa


Teta bir beyin dalgası ve kitaba göre bu beyin dalgası hayallerin gerçeğe dönüştürülebileceği bir ortam sağlıyormuş.

*

Kitabın yazarı kendisini şifacı olarak adlandırıyor. İnsanların hastalıklarını (kanser, felç…vb) psikolojik rahatsızlıklarını iyileştiriyormuş. Bunun için Tanrı ile konuşuyormuş. Bu açıdan biraz delice gözüküyor kitap. Kadın “Tanrı’ya sordum, bu kişinin hastalığı nedir ve nasıl iyi edilir diye. Bana cevap verdi.” gibi şeyler söylüyor.

Diyormuş ki karşısındaki hastaya “Şu kişinin şu hastalığının iyileştirilmesi emredilir. Teşekkür ederim. Oldu oldu oldu.”

Eğer kişi iyileşmiyorsa bunun sebebi ya şifacıya inanmaması ya da hastalığından fayda sağlaması imiş. Çünkü bazı kişiler hasta oldukları için insanlardan gördükleri ilgiyi kaybetmek istemezler, bu yüzden hastalığının iyileşmesini içten içe istemezlermiş.

*

Kitabı yarısına kadar okudum. Devamını okumak içimden gelmedi.

*

Böyle şeylere inanmak, inanan için güzel, faydalı. Eminim etkili oluyordur. İnancın insanın hayatında çok köklü değişiklikler yapabileceğini düşünüyorum. Fakat gelgelelim ben o kadar da inanamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder