5 Haziran 2017 Pazartesi

GİZZIT


GİZZIT

İLİŞKİLER YASASI

Deneyimsel Tasarım öğretisi

2015

Dönüşüm Konağı Yayınları

1. Baskı - Ekim 2015

150 sayfa

Bir yazar ismi yok kitapta. 

Arkadaşım verdi bana.

İlişkiler Yasası diye anlattığı şey klişe olarak bildiğimiz "Kaçan kovalanır", "Ağır ol molla desinler" gibi sözlerin gerçekliğini anlatmak.

Çeşitli örnekler vermiş bunlarla ilgili. Ayşe ile Ali başta çok iyilerken sonra Ayşe çok ilgili oluyor, adeta kendi hayatını Ali'ye adıyor, sonra Ali uzaklaşıyor, Ayşe yaptığı fedakarlıklardan bahsedip yakınıyor, Ali ayrılıyor, Ayşe anlam veremiyor. Bunun gibi örnekler.

Taktikler yani. Ağır olmak, çok istememek, hazzı ertelemek, temkinli olmak vb şeyler. Hoşuma gitmiyor bunlar ama sanırım bir miktar doğru da aynı zamanda.

1 yorum:

  1. İyi günler Hülya hanim ben bir yıldır bu kitabı arıyorum eğer sizin içinde sorun olmayacaksa sizden bu kitabı satın almak veya okuyup geri göndermek istiyorum bu kitabı gerçekten çok merak ediyorum bu benim için çok önemli şimdiden teşekkür ediyorum tekrar iyi gunler

    YanıtlaSil