27 Mayıs 2014 Salı

ALLAH'IMA SEFERE ÇIKTIM


ALLAH’IMA SEFERE ÇIKTIM

Yazarı: Cemalnur Sargut

(Sorular: Ferda Yıldırım)

Yayınevi: Nefes Yayınları

Basım Yılı: 1. Baskı - 2014

Sayfa Sayısı: 240


Cemalnur Sargut’un ilk okuduğum kitabı “Aşktan Dinle” idi. İyi hoştu ama sanki çok “Hayat Sevince Güzel” şirinliğindeydi.

Bu kitabın ardından Cemalnur Sargut’un videolarını izledim. Yelda arkadaşım onun konferanslarına da götürdü beni.

Bu sırada can sıkıcı hadiseler de yaşayınca o kadar uzak bulmamaya başladım artık bu konuları.

İnsan hayat mottosunu “Yapan ve yaptıran Allah.” “Allah’a bırak, gerisi hallolur.” olarak belirleyince hayat daha kolay ve huzurlu hale geliyor.

Özellikle başa gelen dertler ile ilgili Cemalnur Sargut’un yorumları içimi ferahlatıyor.

Bu kitabındaki konu başlıkları:

-          Nefs
-          Tasavvufta Ahlak
-          Edep
-          Aşk
-          Tevhid

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder